Uzyskaj certyfikat kompetencji pilota bezzałogowego statku powietrznego
21.12.2021
![](https://szkolenia.navigate.pl/wp-content/uploads/2021/12/szkolenia-z-kategorii-szczegolnej.jpg)
Uzyskanie certyfikatu kompetencji pilota systemu bezzałogowego statku powietrznego (SBSP) umożliwia wykonywanie lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi typu (MR) lub (A) w celach komercyjnych. Terminy szkoleń z kategorii „szczególnej” są dostępne w zakładce Katalog usług – szkolenia z kategorii „szczególnej”.
UAVO NSTS-01
Szkolenie NSTS-01 ma na celu przygotowanie do wykonywania operacji lotniczych w zasięgu widoczności wzrokowej (VLOS) lub z widokiem pierwszej osoby (FPV) z użyciem drona o masie startowej mniejszej niż 4 kg.
UAVO NSTS-02
Szkolenie NSTS-02 przygotowuje do wykonywania operacji lotniczych w zasięgu widoczności wzrokowej (VLOS) z użyciem bezzałogowego statku powietrznego typu MR o masie startowej mniejszej niż 25 kg.
UAVO (MR) NSTS-05
Szkolenie NSTS-05 przygotowuje do wykonywania operacji lotniczych poza zasięgiem widoczności wzrokowej (BVLOS) z użyciem drona typu wielowirnikowiec o masie startowej mniejszej niż 4 kg w odległości nie większej niż 2 km od pilota.
UAVO (MR) NSTS-06
Szkolenie NSTS-06 przygotowuje do wykonywania operacji lotniczych poza zasięgiem widoczności wzrokowej (BVLOS) z użyciem bezzałogowego statku powietrznego typu wielowirnikowiec (MR) o masie startowej mniejszej niż 25 kg w odległości nie większej niż 2 km od pilota.
Inne artykuły
Nowy system rejestracji operatorów i pilotów BSP – KSID
4 kwietnia 2024 r. został uruchomiony nowy system rejestracji operatorów systemów bezzałogowych statków powietrznych - drony.gov.pl Na stronie systemu rejestracji operatorów i pilotów BSP (h...
Sprawdź co działo się w Ośrodku Szkoleniowym NaviGate w I kwartale 2024!
Musimy przyznać, że I kwartał 2024 roku był dla Ośrodka Szkoleniowego NaviGate niezwykle produktywny i owocny. Zdecydowanie jednym z najważniejszych naszych osiągnięć w ostatnim czasie jest z...
STS, a nSTS – jakie są różnice? Przepisy obowiązujące od 2024 roku
Od 1 stycznia 2024 roku zaczęły obowiązywać europejskie scenariusze standardowe precyzujące możliwości wykonywania lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi w krajach członkowskich Unii Euro...